Vad händer?

Har försökt blogga massvis men min blogg-app verkar inte vilja samarbeta och att blogga från portalen med mobilen är inte det optimala. Men jag försöker väl ändå! Igår hade jag egentligen tänkt låta Camielle vila men med tanke på att vi fick åka och hälsa på mamma på sjukhuset på tisdagen så blev hennes vila då istället. Hur som helst så hade jag lagt in ett dressyrpass igår och tänkt hoppa idag, men eftersom hon var väldigt bråkig och jobbig igår hann jag bara med att rida igenom höger varv då jag hade lite begränsat med tid (hovslagaren kom). Därför tänkte jag köra ett dressyrpass idag med utan att behöva tänka på tiden, imorgon får hon en uteritt och så lägger jag hoppning på lördag! Längtar! Skriver mer om gårdagens ridning i ett annat inlägg, och så hoppas jag nu att min styckeindelning fungerar från telefonen, blir så drygt att läsa annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0